7 maj 2014

ENKELT OCH SAKRALT

 

Brrr vilket väder omslag det blev var dock lite väntat men jag är inte alls sugen på regn jag vill fortsätta min målning utomhus.
Hoppas att solen hittar snart tillbaka.
Tur att det finns lite projekt att fixa med inomhus, det är en viss terapi att fixa och dona.
Har en skänk i sovrummet som jag hade målat svart men behållit lådorna trärena, men jag fixade inte det blev ett irritations moment istället.
Så penseln och burk åkte fram och allt blev svart, trivs mycket bättre.
I sovrummet vill jag inte ha för mycket prylar ska nästan kännas sakralt, dock har jag som vanligt samlat på mig en massa här inne så det är snart dags för en rensning.
Det ska dock komma upp något på väggen ovanför skänken, idén finns men ibland tar det långt tid innan det blir handling av den.
 
 
Två korgar där jag har lagt mina smycken, den stora loppisfynd den lilla Tine K
 
Glas i olika former tycker jag alltid vackert och sedan bara plocka in en kvist grönt som en kontrast.

HA DET SÅ GOTT!
KRAM
SANDRA
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra