13 december 2017

HÄMTA GRANEN

För mig är det viktigt att ha en riktig gran till jul
och något som jag vill göra för mina barn är att få hugga granen
själva.
Vi har inte tillgång till någon skog, så har jag genom vänner och vänners vänner 
fått chans att göra det här varje år med hela familjen.
I år har jag en jobbarkompis som äger skog och i söndags
begav vi oss till honom.
Och tala om att vi hade tur för det låg snö på marken.
Så nu är vi ägare till 4 st granar, en stor och 
en till varje barn.


Så tacksam att Henrik @vissohenke på Instagram
gjorde denna eftermiddag för oss.


Lyckliga barn när vi fick åka fyrhjuling
och Henrik hade fixa en vagn för oss
att sitta i.





Henrik har en fantastisk utsikt.


Vi fixade en snögubbe åt Henrik och sedan tog vi en julfika.

Så fantastisk eftermiddag och underbart att få spendera den ute i skogen.

KRAM 
Sandra 

2 kommentarer :

  1. Super! sehr schönes Klima ist so ein Winter, den ich wirklich mag

    SvaraRadera
  2. diese Bilder sind wunderschön, du siehst so süß auf ihnen aus :) Ich mag solche Einträge, Grüße

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra